اطمینان حاصل کنید که رابط کاربری مدیریت مصرف انرژی شما مورد قبول مشتریان واقع شود
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

او اعتقاد دارد که افراد در مورد راه و روش ها و چونگی صرفه جویی در مصرف انرژی اطلاع چندانی ندارند.

رابط کاربری

همچنین یک فرضیه اساسی وجود دارد که مشتریان ایده ی اینکه یک ابزار کنترلی میتواند کنترل تهویه مطبوع شان را به دست بگیرد، دوست ندارند. بنابراین سعی بر آن شد که به کمک یک رابط کاربری به نام Wiser، مزایا و چگونگی بهره ورزی از انرژی گفته شود تا افراد را جذب کند. مثلا از خودتان بپرسید: “امروز هوا چقدر گرم خواهد بود؟

این ابزار می تواند با اعمال فرامین کنترلی ابزارها را کنترل کند. برای مثال از شما می پرسد که آیا می خواهید سیستم تهویه مطبوع خود را از ساعت ۰۳:۰۰ تا ۰۴:۳۰ خاموش کنید یا خیر. شما می دانید که با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد، از آنجا که کسی تا قبل از ساعت ۷:۰۰ به خانه نمی آید. اینگونه علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، در مصرف هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید داشت.

از آنجایی که رابط کاربری موجود ساده است، استفاده از آن نیز راحت و بدون دردسر است و این رابط به شما می گوید که با انجام دادن این تغییرات، چه مزایا و معایبی برای شما به وجود خواهد آمد. ابزار شما از تلاش شما قدردانی کرده و می کوشد تا از طریق یک روش بسیار ملموس، قدردانی خود را نشان دهد. برای اینکه تمامی این موارد قابل پیاده سازی باشد، نیاز است تا تعداد زیادی از ساختار ها در ورای کار ایجاد شود. تغییرات و کنترل اعمال خانه هوشمند به کمک ترموستات های هوشمند از طریق پروتکل Zigbee، استفاده از وای فای، شبکه های ارتباطی و … امکان پذیر می شود؛ اما کاربر نیاز نیست که در مورد سازکار و چگونگی انجام آنها نگران باشد. این فرامین به سادگی انجام شده و برای انجام آنها کار خاصی لازم نیست. چنین ساختار ساده، کاربردی و راحتی در محصولات Wiser  گنجانده شده است.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: